maskroser.blogg.se

Saknar!

Publicerad 2014-05-18 21:49:50 i Allmänt,

Denna helgen har vi knappt inte pratat med varandra på kik. Jag vet ju att han har varit sysselsatt hela tiden med sin största hobby.
Men trots detta så känns det lite tungt och ensamt.

Våra dagar brukar börjar med att vi säger godmorgon till varandra på kik och avslutas med godnatt.

Under en arbetsdag hinner vi prata med varandra rätt så mycket.

Eller så går tid till att träffas på något ställe.
Under en bra arbetsdag så hinner jag ha en långlunch på två timmar och då träffar jag honom.

Ibland får man köra ett par mil för att hitta honom men det brukar inte vara något problem. Förutom att bensin räkningarna har blivit högre.
Men det är det värt!

Han är ju den personen i mitt liv som kan få mig till att må bra och känna mig avslappnad.
För med honom är jag bara "jag".
Inga titlar eller någonting annat.

Det är inte ofta som man bara är i jaget utan man är hela tiden någon som någon behöver.

Känns jobbigt att sakna honom men det har blivit bättre med tiden. Innan var det rikigt jobbigt.

I början var det jätte mycket känslor men dom har med tiden lagt sig på en nivå som känns helt okej.

Han är mig bara till låns lite då och då och det känns helt ok.
Jag vill inte vara med honom på heltid även om jag tycker om han jätte mycket.
Det är just detta som är tjusningen med detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela