maskroser.blogg.se

Ny blogg som kommer att väcka känslor!

Publicerad 2014-05-17 14:37:37 i Allmänt,

För några månader sen så var jag på en sex sida och surfade omkring.
Kände mig väl igentligen inte så motiverad till att vara där. Läste lite kärleks noveller och tittade på lite bilder.
Kollade igenom min inkorg lite snabbt innan jag skulle stänga ner datorn.
Där bland alla mailen hittade jag ett mail som stack ut i mängden.
Som inte handlade om sex utan om att mer att träffa någon likasinnad.
Att träffa någon att dela tankar med. Att vara en kompis eller en vän.

Blev så klart intresserad av att veta vad som dolde sig bakom den personen.
Slängde iväg ett mail till honom men inget svar. 
Ok, han var kanske inte intresserad sv min magra profil.
Det gick några dagar och då låg där ett mail från honom igen.
Detta är början på vår relation.
Efter några veckor så bestämde vi oss gör att träffas i riktiga livet.
Jag valde ett offentligt ställe med tanke på allt man har hört.
Vi gick i en park och pratade om allt möjligt. Det var hur mysigt som helst!
I slutet på den träffen så pussade vi varandra för första gången.
Och det var underbart!
Detta var gör snart två månader sen och i dag har vi en djup relation.
Vi träffas 3-4 gånger i veckan beroendes hur vi kan komma ifrån jobbet eller vårt privata liv.
3-4 gånger låter kanske mycket men det hade aldrig funkat om vi inte hade haft flexibla jobb.
Många långa luncher har det blivit under två månader.
Jag kommer att berätta om hur vår vardag är och vad som händer eller inte händer.
Detta kommer så klart att handla om förbjuden kärlek!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela